Yaşar Kemal “Kürt Sorunu İçin Çözüm Açık, Akil Adam Filan Gerekmiyor...”

Abdullah Gül “Yaşar Kemal`in Sözleri Çözüm İçin Katkı Sağlayacaktır...”

Şarap kahve ve çikolata yalanı

May 19th, 2010

İçerdiği anti-oksidanlar nedeniyle kalbe iyi geldiğine inanılan şarap, kahve ve çikolatanın aslında öyle olmadığı ortaya çıktı.

Avustralya’da yapılan bir araştırma, içerdikleri anti-oksidanlar nedeniyle kalbe iyi geldiğine inanılan şarap, kahve ve çikolatanın aslında pek de bu tür bir faydası olmadığını ortaya koydu.

İtalyan La Stampa gazetesinde yayımlanan habere göre, 100′den fazla bilimsel çalışmayı inceleyen Avustralya Ulusal Kalp Vakfında görev yapan bilim adamları, şarap, kahve ve çikolatanın kalp ve damar sağlığı açısından sanıldığı gibi faydalı olmadığını öne sürdü.

Araştırma ekibinden doktor Susan Anderson, inceledikleri verilerde, kalp ve damar sağlığı açısından çikolata, kahve ve kırmızı şarap tüketilmesini önermek için açık ve yeterli bulguya rastlamadıklarını belirtti. Anderson, “Gerekli anti-oksidanları almanın en iyi yolu her gün meyve, sebze, baklagil, kepek ekmeği, ceviz ve fındıktan oluşan çok çeşitli gıdalar tüketmektir” dedi.

Uzmanlar, sık sık tekrarlanan ve büyük ölçüde kabul gören bir tezi çürüten araştırmanın sonuçlarını doktorlara gönderdiklerini de söyledi.

Yorum yaz

Comment Spam Protection by WP-SpamFree

BU HABERİ PAYLAŞ
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Print
  • PDF
  • email
  • RSS
  • Digg
  • Sphinn
  • Mixx
  • del.icio.us
  • Yahoo! Bookmarks
  • Reddit
Share/Save/Bookmark
Reklam

Son yorumlanan

Giriş / | URFANEWS| | iletisim: info@urfanews.com. | © 2009 TÜM HAKLARI URFANEWS.COM'a AİTTİR| | WWW.URFANEWS.COM | | | | | ŞANLIURFA'NIN YEREL VE ULUSAL HABER PORTALI| | | | |
Haber Siteleri